Så gott som ny!

Idag var jag ju hos sjukgymnasten på special BB och kollade än en gång på hur jag har läkt ihop efter förlossningen och hon sa att jag var så gott som ny och att jag  jobbat upp mina "knipmuskler" väldigt bra! Det var skönt att höra :)
Jag fick lite flashbacks när jag satt där uppe i väntrummet <3 Och det kom många mammor med sina nya bebisar och gick förbi <3 Såg även Martina, barnmoskan som förlöste Stina :) Det var lite kul :)
 
Och så köpte jag en bröstpump så från och med 1/8 ska jag börja bygga upp ett matförråd så det finns mat här hemma när jag börjar jobba :)
 
Och min Citroën är död... Ingen idé att laga upp den - vi använder pengarna till att köpa en minibuss istället :) För det behövs verkligen!
 
Men nu har jag inget mer att berätta, hej så  länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0