Försök till viktuppgång!

Japp! Jag är underviktig!
Idag väger jag 49 kg. Min idealvikt är 59 kg!
Jag måste alltså trycka i mig 2843 kalorier/dag i 10 veckor för att nå 59 kg.
Idag har jag lyckats få i mig 2546 kalorier! Är proppmätt!
Med det är ganska bra, då jag igår utan att anstränga mig, bara fick i mig ca 1500 kalorier.

Och jag tänker inte pressa mig själv, för då tappar jag lusten totalt, för hur kul/skönt är det att gå med matkoma HELA DAGARNA?!

Och så måste jag ju få en chans att töja ut magsäcken lite med… men det här blir bra :)
Jag såg ju faktiskt mycket bättre ut när jag hade lite GKH (gott klämhull) ;)

Ja, och med detta säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Becca

Bra ändå att du kämpar på! :) Det är ju svårt att töja magsäcken i början när man inte är van vid att äta så förskräckligt mycket! Du är duktig! :D

2013-03-19 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0