Dagens hiss&diss

Hiss:
Damen på jobbet. Vi ska äta lunch. Hon kycklinggryta och jag blodpudding.
Damen: vad äter du idag då?
Jag: blodpudding och lingonsylt.
Damen: nemen kära barn, inte ska du väl behöva äta sånt!?
Jag: men jag tycker faktiskt att det är gott :)
Damen: jaha ( med avsmak i rösten)

Ibland kan man få sig ett gott skratt på jobbet som verkligen förlänger livet!

Diss:
Dyr kattsand! Mina katter bajsar utanför lådan. Har sökt på internet och det kan ha med kattsanden att göra för efter första kissen så stinker det pyton!
Så jag sökte runt på olika sorters kattsand som tar bort lukt och alla rekommenderar samma; ever clean…
MEN jag tänker inte betala 199kr för 10 kg kattsand!

Måste finnas något billigare som ändå är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0