Torsdag

Imorn är det fredag, vilket betyder att Julia och Tilda kommer hit. Jag hämtar efter skolan, men åker in på morgonen redan och umgås med mamma :) vi ska åka förbi grizzly så jag kan köpa två transportburar till kisse-katterna inför kastreringen :)

Idag slöade jag och Stina fram till tidig eftermiddag, men sen blev det att byta lakarn i sängen, tvätta, hänga tvätt, dammsuga och tvätta golv…

På tal om att tvätta golv, hur säger ni?
Tvätta golv, skura golv eller torka golv?
Jag kan både tvätta och skura, men aldrig torka :P
För alla tre alternativen innebär väl samma sak? Eller?

Aja… Stina är inte trött för fem öre, men det är jag… klockan ringer vid 7 imorn, och om jag känner mig själv rätt så är det dags att sova nu :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0