Heldag hos mor!

Idag lämnade jag barn på frita kl 11 och efter det åkte jag och Stina hem till min mamma. Vi har åkt runt och handlat. Vadå undrar ni? Jo två par skor till Stina (ska FÖRSÖKA få in en bild, ett paket kaffe och nio örhängen till mig! Jag har ju nio hål i öronen ;)

Sedan var vi hemma hos mamma och nu på kvällen skulle hon och en kompis till borgen och dansa :) så vi valde ut lite kläder till henne, men när vi kom till skorna så blev det problem… det slutade med att hon fick ta mina skor och jag fick låna ett par som var hemskt fula på mina fötter! Ser ut som Kalle anka fötter!

Nu ligger jag och Stina i sängen och ser på Star Wars! Vet inte varför jag valde den filmen, då jag redan sett den och tyckte den var tråkig. (Kanske därför jag bloggar nu utan att ha pausat filmen)

Stina är fortfarande vaken så jag hoppas på en liten sovmorgon imorn! *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0