Herre gud, vad onödigt!!!!

Vet inte hur många gånger jag har försökt nu att få in musik till min Iphone! Det har inte funkat förens nu!
Och jag gjorde ETT fel som jag tycker var så dumt och onödigt av Apple att inte "acceptera"...
Jag hade telefonen inkopplad till datorn INNAN jag öppnade Itunes! Och man skulle visst inte göra så, utan öppna Itunes först och SEN koppla in Iphone... Herre gud så onödigt!
 
Idag och troligen hela helgen så har man betald ledighet :) Det gillas skarpt! Dock får jag sitta jour 6 timmar på lördag och söndag, men vadå? Det gör inget :)
 
Imorn kväll ska jag och Janne gå på bio! Det har vi faktiskt inte hunnit med sen vi blev ihop :) Vi ska se Snabba Cash 2 :) Hoppas den är lika bra som 1:an, om inte ännu bättre :)
 
Stina har inte gjort annat idag än att äta, sova och tjura :P Och just nu sover hon! Skönt!!!
 
Men men, ska fortsätta föra över låtar nu :D
 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0