Fortfarande utan körkort

Kuggade på uppkörningen idag... Mådde bajs och kände att hela världen gick under, men nu mår jag bra igen, det var inte min dag riktigt... Ska fortsätta öva och köra vart vi än ska. Och så ska jag gå in med en helt annan attityd nästa gång, för är övertygad om att tabbarna berodde mycket på stressen och nervositeten. Jag behöver inte hinna med så mycket som möjligt, blir jag osäker - ta tid, gör rätt.
Men det var lite sunkigt att jag tränat som en galning på stadstrafik då det var det som min lärare var osäker på, och får inte köra i stan ett dugg! Ännu mer sunkigt är att jag fick köra en LÄTT rutt och misslyckas...
Men men, jag lever fortfarande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0