Grädde i tuttarna!

Japp! Var på bvc med Stina idag och nu väger hon 5210g! Lilla tjockisen <3
Och innan det så var jag på Ofelias skolavslutning :) Hon slutade 6:an idag, så nu är det bara 6 år kvar MINST för henne i skolan :)
Just nu skiner solen så skönt ute, får se om det fina vädret håller i sig resten av dagen :)
Min chef ringde igår, och vi kom fram till att jag ska börja jobba den 1/9, jobbar ju som sagt inte heltid, så det finns ingen anledning att vara hemma i 1 år med Stina... Jobbar typ 2 dagar i veckan :)
Har inte så mycket att skriva mer... Hör att tösen vill ha lite mat, så det är bäst att mata henne, annars blir hon arg, haha!
Ps. Ska göra en ny header med när jag får tid! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0