Oj oj!

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev!
Okej, vad är nytt...
Vi var på läkarkontroll med Stina idag :) Allt både såg bra ut och hördes bra :) Knubbisen väger nu 5,8 kg och är 59 cm lång :)
Fick även mitt halsband idag som jag har beställt, ett hjärta som det står  Stina i :D <3
Igår fyllde Julia 7 år, men eftersom hon är hos sin mamma så blir hon firad av oss nu på Lördag :)
 
Funderar faktiskt på att sätta Julia och Tilda på Juniorer/miniorer i kyrkan. Ofelia gick på  det när hon var mindre och hon tyckte det var kul :) Ett enkelt sätt att få nya vänner på med :) Men det blir till hösten :)
 
Stina ligger och skriker - inget är bra för tillfället... Ska testa att ge henne ett lite svalare bad, kan ju vara så att hon också tycker det är för varmt...Japp! Det ska jag göra nu!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0