VAB

Haha, nae då... Jag är ju ledig idag så då är jag hemma med Tilda som inte mått så bra i helgen, men hon är på bättringsvägen. Det var hon redan igår, men en etradag gör ingen skada :)
Så nu ligger vi i sängen och ser Den otroliga vandringen :) King liknar så himla mycket den där boxern Chance som är helvild och knäpp, haha! Skulle inte förvåna mig om det är samma tankar som for i Kings huvud :P
 

Nu har jag några dagar ledigt, ska jobba på torsdag igen... Och idag måste jag skicka in ledighetsansökan till jobbet så jag kan vara ledig de dagar jag behöver i februari för körkortet :)

Men nu kan jag inte skriva mer, för villl följa med i filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0