Körkort

Med start den 6/2 ska jag gå en intensivutbildning så det jäkla körkortet blir taget någon gång!
Har varit lite feg innan men som jag brukar säga till barnen, man kan ingenting innan man har lärt sig! Och det gäller ju även mig och körkort :P

Är lite mer taggad nu med. Det är ju bara fördelar med körkort.
Så ska börja småläsa lite teori nu,, har ju fått låna böcker av en gammal klasskamrat men de ska jag ge tillbaka sen, för jag kommer ju få egna vart efter :)

Det verkar ju heller inte bli någon vidare vinter med snö heller, och det är ju bara ett plus när jag ska ut och övningköra :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Bebis sparkar för fullt :) Det är mysigt :)
Imorn skulle jag ha jobbat, men det blev inte så... Får se om det blir på fredag som planerat... Hoppas!

Men men, nu får ni sova så gott och ha det så bra :) Det kommer jag göra, för jag har världens skönaste säng!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Lycka till med ditt körkort!

2012-01-15 @ 12:27:20
URL: http://www.intensivkursen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0