Gott nytt år då :)

Några dagar sent, men vad fan :)
Igår hade vi besök av Jeanette och Micke. Jannes pappa Esko, hans fru Immu och Jannes faster Marietta. Och Arska har varit här i några dagar redan :)
Vi hade ju bröllopsmiddagen igår :) Och det var trevligt :)

Idag har jag jobbat men nu är det lugnt fram till söndag, då det är jobb igen.
Idag åkte Julia och Tilda hem och imorn åker Isabelle hem. Arska åker hem ikväll med.


dDen 30/12 kl 22 på kvällen kände jag Pyrets sparkar för första gången! Det kändes konstigt, overkligt och underbart! Och efter den kvällen ahr jag även känt lite på dagarna! :D Det är ju ett gott tecken på att Pyret lever i alla fall, haha!
Just nu kör jag andra maskinen tvätt, och om någon fryser kan denna gå in i badrummet, för där är det minst 30 grader då torktumlaren är igång med!
Men nu har jag inget mer att skriva, utan återkommer en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0