Jag har en BRA ursäkt...

Till dåligt bloggande på senaste tiden, och det är körkortet! Lyckades ju slänga ut två inlägg - två dagar, igår och idag på bloggen, men innan det så har det varit dött. Ska nu berätta varför...
Måndags till onsdags satt jag på körskolan kl 12-15,30 och hade lärarleddteori. Och när jag kom hem så hade jag annat att göra, laga mat, köra på gården och göra datatester + vara lite social med familjen :P Så bloggen kom liksom längst sist. När jag väl fick tid över, var klockan så mycket så jag gick och la mig, var så sjukt trött. Och idag har jag faktiskt haft ledigt från körskolan så jag och Janne åkte in till Linköping och köpte pellets, jag körde! Och det gick bra :D Fick i fel växel en gång = illa. Armen fick cp-ryck vilket märktes i rattandet och det var inte heller så bra :P Och så var deet läskigt när jag åkte på massa lera, Försökte styra försiktigt = hände inget. Styrde lite till = bilen åkte till vänster JÄTTEMYCKET! = Läskigt värre, men jag, Janne och bilen mår bra, så det var lyckat :D Det är faktiskt riktigt kul! Gjorde även ett dataprov nu på kvällen och fick godkänt på det med, så nu behöver jag bara få G på fyra prov till, sen är jag redo för uppskrivningen :D

Älsklingen tog den här bilen på mig förut när vi kommit hem :)


Men nu ska jag faktiskt vänta på John Blund. Imorn är det tidig uppgång och så har jag körlektion kl 11.15 med :) Kommer dit redan vid 8 tiden, men det gör inget. Ska passa på att göra massa prover, det är ju gratis på skolan ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll, imorn är det Freda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0