Andra körlektionen

Gick mycket bättre än första ;) Så i helgen blir det att öva, öva och åter öva :)
Det känns riktigt kul! Även fast jag bara övat på att starka, komma iväg, växla och stanna :) Men man måste ju börja någonstans!
Nu är Janne påväg till jobbet och Jonas är hos en kompis i Linköping, så jag har huset för mig själv! Haha
Den ska spenderas med att tvätta, hänga tvätt och sedan kanske kolla lite på tv och sedan kanske krypa ner i sängen. Kom på att jag glömde mina körkortsböcker i Fiestan och den har ju naturligtvis Jonas tagit in till Linköping nu :P
Illa!
Har för övrigt börjat käka järntabletter nu... Och det var en dyr historia... 150:- för ett paket med 50 kapslar...
Aja, måste man så måste man... Annars leker livet för tillfället. Imorn ska vi hämta barn igen och på Lördag ska vi till Busfabriken och på Söndag är det jobb för mig som gäller!
Nu har jag nog inget mera att tillägga, utan ska gå och starta en tvättmaskin!
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0