Idioter!

Det skulle komma en kärring och köpa forden idag. Janne beskrev vägen och att de skulle stanna vid Nykil kyrka så kommer han och möter dem där... Hon ringer och säger att de är framme så Janne åker för att möta upp. 2 min senare ringer hon och säger "oj, står vid kyrkan i vikingstad!" BRA tänker jag surt. Det tar ju 15 min för dem att komma till RÄTT kyrka... När de väl har träffats och de ska köpa bilen så har kärringfan inte tagit ut några pengar!!!! Så då måste de åka tillbaka till Mantorp för att ta ut! Så det här har ju tagit snart 2 timmar! Och jag hade inte varit såhär irriterad om det inte var för att jag ska iväg till mamma och lämna Stina eftersom hon ska sova där i helgen!!! Men nu är de påväg hit i alla fall, äntligen!!!!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Lycklig mamma till 3 killar ♥

Lottar ut en fin napphållare :)
Kika in här: http://karlekmedordochfoton.se/2012/august/vinn-en-napphallare-fran-melindasdesignse.html


Kram

2012-08-18 @ 08:01:30
URL: http://karlekmedordochfoton.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0