Torsdag

Idag har jag känt mig allmänt tråkig... Var hos BM och jag står kvar på 60 kg och magen mätte 34 cm. Hittade föresten dit direkt idag, körde inte fel en enda gång! Det går framåt!
Men efter att  jag kom hem har jag känt mig hänngig och trött. Blundade i soffan ett tag, men det gick inte så bra då barnen är experter på att bråka och tjafsa, så lägger mig tidigt nu i stället...
Lyckades även få dem att städa sina rum innan sängdags, så nu är det fint där igen :) Måste införskaffa fler förvaringsboxar så de har någonstans att lägga allt skräp :P

Sen är Juliia så rolig, när hon ska säga STYVMAMMA så blir det STUDIOMAMMA! Låter så roligt :)

Men nu säger jag god natt, är så trött så jag mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0