Ingen rubrik...

Denna dag började med fint väder men på eftermiddagen blev ju allt bara bajs :P
Vi hämtade i alla fall Isabelle idag... Imorn ska hon tillbaka till Kimstad och på Onsdag kommer hon igen :)
Och på Onsdag ska jag till Norrköping och fixa med mamma hur mycket som helst! Hon och Ofelia följer sedan med hem hit och ser hur vi bor, mycket trevligt! Så imorn när det inte finns något jag ska iväg på, blir det att städa här hemma :) Vilket ibland kan kännas ganska onödigt, då det snart ser lika dant ut igen på golven igen då vi har turen att ha en hund som fäller massa hår! :P Men men...
Blir lite irriterad på att man inte kan gå in på t.ex. City Gross eller Maxis hemsida och kolla vad de har för varor och vad de kostar... Vill ju veta vart de billigaste Tassimo kapslarna finns!
Men men... På Willys kostar dem mellan 45-60 kr, beroende på vad man vill ha... DÅ har jag ju något att jämföra med nästa gång jag kommer till en affär :)
Men nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen! God natt!

Kommentarer
Postat av: becca

Tycker de där jävla tassimo kapslarna är dyra överallt ja! :( Dock köper mor dem alltid på Citygross.. men oturligt nog kommer jag inte ihåg vad dem kostade där! ^^ höhö!

2012-04-27 @ 08:38:22
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0