hå hå ja ja

Då har vi fått hem småtjejerna med. Och det märks att det nu finns tre barn hemma... När de är på övervåningen och leker så skakar taklampan i vardagsrummet :P
Vi har även precis ätit. Köttsoppa med extra potatis i, och gud vad mätta alla blev! Matkoma på hög nivå ;)
Imorn fyller Ofelia år. Hela 13 år! Hon blir tonåring :P Jag och eventuellt Isabelle ska dit imorn och fira, och just nu håller jag på med en present till henne :) Hoppas hon blir glad :)
Egentligen skulle vi till Gränna imorn men det ser ut att bli skitväder. Kanske bäst att spara den utflykten till sommaren, garanterat bättre väder plus att vi inte kommer göra några större semesterresor eftersom vi har lilla bebisen då med :)
Nu ska jag bänka mig i soffan hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0