Fredag!

Japp, idag är det fredag :)
I morse vaknade jag klockan 6 av att jag hade jätteont i magen! Helt sjukt var det! Tog ett varmt bad, men det blev inte bättre. Åt frukost, hjälpte inte heller... Jaha.. Bara att lägga sig i sängen igen då. Stannade hemma när Janne åkte till Norrköping och hämtade tjejerna och då lyckades jag äntligen somna om, sov ca 1½ timme och när jag vaknade så var värken borta :D Dock hade jag ont i huvudet istället, men det kunde jag leva med, men den har heller inte släppt än, så lite tråkigt börjar det bli :P
Eftermiddagen bjöd på fint väder, så alla var ute och King fick springa i linan :)
Nu är Janne och Tilda påväg till Jönköping och Julia ser på film. Den är slut snart, så då ska vi gå ut med King och äta lite kvällsmat efter det, så får vi se vad klockan är när vi kommer tillbaka :)
Isabelle kommer hit sent ikväll, hon är på fritidsgården i Kimstad så jag ska väl försöka hålla mig vaken och se färdigt på Sherlock Holms filmen vi har. Har börjat titta på den typ tre gånger, men har somnat varje gång :P Men nu har jag bara halva filmen kvar, så det ska jag väl lyckas se klart ikväll :)
Imorn bär det av mot Gränna och Visingsö :) Vi ska köpa polkagrisar :) MUMS!
Men nu är Julias film slut, så nu ska vi gå ut med King :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0