Slösa? Nej, unna!

Det finns ett jätteroligt spel på min mobil som heter Bejeweled Twist, och det är tyvärr ett "betalspel". Måste alltså köpa det för 50 kr för att kunna spela. Jag betalade 50 kr för att kunna spela Bubble Town, men nu har jag tröttnat på det :P
Och har nu precis laddat mobilen för 200 kr, så tänkte att jag skulle unna mig det spelet...
Jaa, det gör jag!

Har även börjat spela SpindelHarpan på datorn på kvällarna innan jag ska sova. Och fy fasiken vilket sömnmedel det är! Två kvällar i rad har jag somnat innan kl 22! :D

Och härom kvällen så somnade jag ju tidigt och sen så vaknade jag av att King skällde som en galning, och han blev inte tyst!
Så jag helt yrvaken sprang upp och såg att hyresvärden stod utanför dörren!
"vad fan?! Vad är klockan?! Vad gör HAN här?!"

På med en jacka och sedan ut. Då visade det sig att vattnet hade tagit slut i pumphuset och det var hit allt vatten har gått. Hur då tänkte jag?! Men det visade sig att mina BUSIGA ungar hade lekt med vattenslangen (inte berättat för mig, eftersom de vet att de inte får leka med den) och sedan glömt att stänga av. Och det hade ju regnat, så man hörde ju inte att vattnet rann! Så när grannen skulle duscha på kvällen så hade han inget vatten!

Men sen när hyresvärden hade gått så såg jag att klockan bara var 23,15. Och jag som trodde att den var mitt i natten! Hade sovit så skönt, men kunde utan några problem somna om igen sen. Så nu har vi tagit bort vattennyckeln, så nu kan de banne mig inte leka med slangen i smyg längre! *mouhahahaha*

Men men... Nu ska jag gå och se om tvättmaskinen är klar :)
Hej då och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0