Död fisk som följer strömmen - IGEN

Ni kanske har sett på facebook att det är många som skriver x-cm och  x-min i sin status... Jag var ett levande frågetäcken i flera dagar, men nu vet jag!
Min skosorlek är 38-39 =38-39cm* och det tar ca 3 min att fixa håret på morgonen.

Men jag fattade det som att man skulle MÄTA fötterna, så jag gjorde det, 24cm. MEN en kompis som har sjukt mycket mindre fötter än mig hade skrivit 35cm, och då gick hissen ända upp! Man skriver skostorleken i CM, bara för att förvirra killarna, haha!

Och som sagt, senaste statusen ser ut såhär;
Filippa Andersson
38-39 cm 3 min

Haha! Ibland kan jag inte hjälpa det! Ibland måste man göra som alla andra ;)

Snart ska jag börja med maten, det blir Ärtsoppa på gammaldags vis, alltså ärtsoppa med stekt köttfärs i. Det är godare än det låter!

Och i eftermiddag blir det jobb :) Mycket roligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0