Sticka, sticka, sticka

Japp, jag är en tjej på 20 år som tycker om att sticka :) Men kan inget avanserat, utan har bara stickat halsdukar och pannband än så länge... Men när jag köpt nya garner nästa vecka, ska jag försöka mg på att sticka en tröja och byxa till bebisen :) Jag kommer ssäkert inte göra "rätt" men har ett sätt i huvudet som jag ska testa, och blir det bra så kan man ju köpa lite finare och dyrare garner och sedan göra igen :)
Så ska göra en "prototyp".... Det är väl det rätta ordet va?!

I alla fall... Mycket bättre att försöka göra något vettigt ään att bara sticka upp allt garn som sedan inte blir något speciellt...

Men men... Har tvättat två maskiner tvätt nu och hängt... Känns som jag inte gör annat här hemma än att tvätta och laga mat, haha. Idag blev det föresten Alaskan Pollock filé med potatis och potatismos :) Gott!
Och nu ska jag sova...
Håller tummarna för att det inte regnar imorn för jag ska jobba och jag ska cykla dit, mycket roligare om det är uppehåll :P

Men nu säger jag god natt!

 

Ps. Har jag sagt att jag är lyckligast i världen?! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0