I'm back

Japp! Nu är det värsta över och det är skönt :)
Vi var i Leifs lägenhet i tisdags och packade ner massa saker och då fick vi tillbaka Isabelles dator som han lånat. Och vi fick hans externa hårddiskminne och har precis kollat igenom vad han hade där, och jag säger bara, HERRE GUD!
Massa musik, massa recept, massa drivrutiner och massa annat som jag inte vet vad han skulle ha till...? Haha
Leif var en sak/skrot samlare :)
Måndagen den 14/11 så är det begravning...
Och idag ska jag till kvinnohälsan igen, ska bli intressant!
Men nu ska jag gå ut med King, för han håller på och gnäller hela tiden!
Bye

Kommentarer
Postat av: Céline

Jag vet det är det som är problemet. Att en del inte kan lyckas inse det själva :( Tråkigt att se... Men men, sånt är livet.



Och grattis förresten har jag ju glömt bort att säga :D

2011-10-27 @ 13:35:39
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0