Sängen.nu

Som rubriken lyder så ligger jag i sängen :) Äntligen, haha.
Är helt död, men det är ju de jävla hcg-hormonernas fel!

Jag tror fasen Tilda är hypokondriker!
Så här har eftermiddagen/kvällen låtit:

Filippa, jag går upp och vilar, för jag har ont i benet.
Filippa, jag mår för illa i pannan för att äta kvällsmat.
Filippa, jag har för ONT i pannan för att äta upp moroten.
Filippa, jag ska sova nu, för jag har ont i benet. Man måste vila, annars blir man aldrig frisk!


Jag kände på hennes panna och tog tempen för att se om hon hade feber eller nåt, men icke! (skönt)
Så jag tror hon är lite hypokondriker. Visst, hon kanske hade ont i pannan och benet, men tror hon överdriver LITE, hon är lite av en DramaQueen, haha <3
Plus att man verkligen SER på Tilda när hon är sjuk. Hennes ena öga är lite mer stängt än det andra, och när hon är sjuk, är ögat HELT stängt. Enögda Tilda <3

Och innan jag somnar ska jag se färdigt på Män som hatar kvinnor. Jag och Janne började se den förut, han ville se den igen, men våldtäcktscenen hoppade vi över, det räckte med att ofrivilligt få se den på bio :P
Men hennes hämnd tittade vi på, rätt åt honom!

I alla fall, det ska jag göra innan jag somnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0