Sängdags

Alla ligger i sängen nu, utom stackars Janne som sitter i lastbilen :P
Julia och Tilda i sina sängar. Jag i min säng med en drömmande King.
Och katten smyger sig också hit. Det är ganska mysigt, för när hon ligger hos mig, ligger hon på min mage :)
Och det påminner mig om när Leif berättade att hans och Annikas katt visste att Annika var gravid, långt innan hon själv visste, för katten lg bara på magen, de gånger hon var gravid, haha :)

Men gissa om det bir varmt?! Japp, det blir det, men det står jag ut med, för det är mysigt med katt på magen <3


Imorn är det äntligen jobb igen :) Det enda tråkiga är att jag måste cykla, för Janne ska ju lämna barnen :P Men eftersom det inte kommit någon snö än, så är det ingen fara, det är bara jag och min lathet som sätter stopp lite grann. Men jag får ta på mig varmt, ska ha min nya mössa (ska se om jag hittar en bild från HM så jag kan visa)
och bra musik i öronen :)
VAD DUMT!!!! DE HADE INTE  MIN MÖSSA!!!! Men men, får väl ta ett kort på den imorn och visa :)
Men nu är det sova dags för mig!


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0