Matkoma

Precis som rubriken lyder. Idag har vi ätit mycket! :O
Frukost kl 9. Lunch kl 12.30. Mellanmål kl 16. Middag/kvällsmat kl 19.
Och man har heller inte hunnit bli riktigt hungrig till nästa måltid heller :P Men alla har ätit så snällt ;)

Alla är även väldigt trötta. Och Julia har en äcklig hosta. Var tvugna att köpa hostmedicin på Ica förut, eftersom det är lördag... Och det kostade fan i mig 97 spänn! Helt otroligt... Men ska det vara smidigt så kostar det lite mer antar jag...

Imorn är det jobb igen. Ganska skönt. Och snart blir det även sängen för mig... MEN!!! Jag har börjat sova dåligt på senaste tiden... Måste gå upp och kissa minst 2 ggr per natt men det är ju pga graviditeten. Men på kvällen så har jag svårare att komma till ro, och det tar längre tid innan jag somnar... Även om jag gått upp tidigt. Och när jag varit uppe och kissat, så tar det en stund innan jag kan somna om.
Och på morgonen så känner jag mig inte speciellt utvilad. Idag gick jag upp 8.30 och var tvungen att vila i 30 min kl 10.30 igen, för ögonen bara föll ihop...

Antar att även detta har med graviditeten att göra... Men jag vet inte...


På måndag är det begravning, och har fortfarande inte kommit överrens med mig själv, vad jag ska ha för kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0