Måndag

Fast det känns som Söndag.

Idag ska vi äta Isterband! Var jättelänge sen jag åt det, hoppas det är lika gott fortfarande ;)
Sen ska vi iväg och handla hundmat, kattsand, pellets och massa annat som behövs tillhemmet och kylen :P
Och efter det ska vi hämta Isabelle :)

Ikväll ska jag och Isabelle se Red Riding Hood :) Såg  den i förrgår för att se så den inte var "läskig", för Isabelle vägrar se läskig film, men den var inte värre än twilight-filmerna :P

Jag tyckte filmen var sjukt bra! Och vart så förvånad i slutet :O
Men men, den fick 4/5 stjärnor av mig ;)


Vet inte om jag sagt det, men den nya Twilight filmen, Breaking Dawn har ju premiär snart. Och jag och Isabelle hade ju tänkt  se den på bio, MEN det är 15 årsgräns. Och den är tydligen absolut så hon får inte se den ens med mig...
Och jag är 150% säker på att den är från 15 år, BARA för att de har sex i filmen... Och man är byxmyndig först vid 15 års ålder...
LIIIITE löjligt tycker jag... MEN MEN, vad ska man göra?

Nu ska jag fixa nyponsoppa! Bye

Kommentarer
Postat av: Diana

De har ändrat så att den är från 11 år nu :) Dock kan jag tycka att 11 är lite väl ungt, inte för att de har sex men pga andra scener:P

2011-11-18 @ 16:47:26
URL: http://doshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0