Jag ska helt enkelt inte se Twilight filmerna...

Igårkväll kollade jag ju på Eclipse. Och den var asbra! MEN!!!
Gissa vad jag drömde om i natt...
Jo, Edward och Jacab. Jacob försöker ju få Bella att välja honom framför Edward. Hans argument: Bella får fortsätta leva ett normalt liv, behöver inte omvandlas och får fortsätta känna värme osv...

Och jag har seriöst funderat på för och nackdelar idag ang. ett sådant beslut! SOM OM JAG VORE BELLA OCH VAR TVUNGEN ATT VÄLJA!!!!
*Hur trög och dum får man bli?!*

I alla fall. Har kommit fram till att även om Edward är snyggare än snyggheten själv, så skulle jag välja Jacob.
Skullee inte vilja ha evigt liv till och börja med. Och jag skulle vilja bli gammal och gråhårig med min man...

Så om jag någonsin komme stå inför beslutet mellan en vampyr ochen varulv, så är valet självklart :)
*Som sagt, hur trög får man bli?!*

Sen får jag ändå en känsa av att Jacobs kärlek för Bella är mer stark och sann...
Fråga mig inte varför...

Men jag får väl nöja mig med min dödliga, mänskliga Janne... Och mår inte speciellt dåligt för det ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0