Fy fan

Vad trött jag är! HAr sovit ca en timme nu så jag är lite pigg ikväll på jobbet. Och så jag orkar GÅ hem sen med :P
Ska slänga ihop lite falukorv och makaroner till lunch och sen klockan 14 ska jag och Janne till US på UL :D
Ska bli så spännande! Men jag vill inte veta vad det blir för kön, för då försvinner ju halva överraskningen :P
Jag och Janne ahr funderat lite på namn, Och på en pojke så är ju namnet redan spikat...
Pax Leif Filip. Filip Eller Paul, har inte bestämt mig än, Leif från Jannes fosterpappa och Filip/Paul från min morfar :)
MEN om det blir en liten tös, så är det lite knivigare... Ena mellannamnet är jag klar på i alla fall, Janne får säga vad han vill, men det ska i alla fall bli Siv, efter min Mormor :) Kanske också Ninni, efter Mormors syster.
Men tilltalsnamnet är vi inter överrens om än...
Det skulle ju kunna bli en liten Liv? Eller en liten Ylva kanske? :)
Är mest inne på Ylva faktiskt...
Men men, vi får vänta och se helt enkelt :)
Nu ska jag ut med King :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0