Den efterlängtade bebismagen...

... Tar ett till tag på sig innan den kommer :P
Pratade med min BM om det sist jag var hos henne och hon sa att det tar lång tid innan magen syns hos förstagångare. Typ till vecka 16-17. MEN JAG har en bakåtlutad livmoder, så för mig tar det ännu ca 3 veckor extra! Så jag behöver inte räkna med någon mage innan vecka 20+...
Nu är jag i vecka 15... Orkar inte vänta! Det är ju så gulligt! Fast magen blir lite svullen på eftermiddagen, kvällen, för bebisen är tydligen vaken på natten och sover på dagen, har jag läst :P
Sen så känner jag ju inga sparkar än heller, bebisen är ju liksom ca 8 cm :P Men på kvällen så stramar det i livmodern och det är tydligen ett tecken på att bebisen växer :)
Åh <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh det är så spännande att du ska få en bäbis, det har inte sjunkigt in än :D Så mysigt det kommer bli sen när bäbismagen kommer fram. Kram på dig! <3

2011-11-18 @ 16:41:21
URL: http://doshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0