Valborg 2011

Igår var det ju valborg och vi hade väldigt trevligt igår :)
Först cruisade vi lite med Granadan som har blivit sänkt framtill :)
I vinter ska den bli lackad och fin :)
Vi åkte sedan till Kimstad och tittade på majbrasan, mycket trevligare ställe att kolla på än i klocket!
Min kamera ville inte ta några bra bilder på elden, men Jannes ville det :P Så på hans bilder ser man lite omgivning också :P
Och sen var det dags för fyrverkerierna :)
Fina bilder även om de är tagna med mobilkamera :D
Och idag gick vi på TILVOI som Tilda säger :P
Tilda :)
Julia :)
Vi hann med väldigt mycket den här helgen, och det gillas.
Imorn måste jag köpa hårfärg och så ska jag kolla om jag kan hitta några billiga, fina byxor med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0