Time for School

Japp, sitter i skolan nu. Jag var så duktig att jag cyklade till skolan, men det är ju bara nedför, det blir jobbigare när jag ska hem - bara uppför!
Men men, när jag kommer hem ska jag och Janne ta hojen och åka en sväng :) kommer inte ihåg vart, men vi skulle åka en färja över till någonstans :P
Uppdaterar mer ikväll då kanske :)

Igår när jag kom hem från skolan var jag så jäkla trött, så tog en tupplur på minst över en timme! Men ändå kunde jag sova sen på kvällen :O Har kanske blivit obotligt trött? Eller så är det för att solen har börjat titta fram mer och mer? Man kan ju bli trött av värmen med. Men idag hinns ingen tupplur med ;)

Snart kommer hemska matteläraren och plågar oss i 1½ timme :(
 Så nu måste jag dra mig.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0