Snart så!

Det börjar bli lite tomt i lägenheten nu och det är skönt! Jag packade 2 kartonger igår och en halv idag. And the reason why det bara blev en halv kartong, är för att vi inte har några tidningar kvar! För det vi har börjat packa ner är ömtåliga prydnadssaker och glasen i barskåpet. Så nu får vi vänta några dagar så vi hinner samla på oss lite tidningar igen :P

Myste, eller om man ska vara korrekt, mös... i soffan förut med en kopp thé och en film :) King höll på som fan och ville ha mitt thé och han gav sig inte, men så fick han smaka och när han insåg att det var jättevarmt ville han  inte ha mer ;)

Jag såg Generalens dotter. Den var väldigt bra, men hemsk :( Rekomenderar er att se den :)

Och nu är det så att jag skulle behöva sova, men är intee trött, så ska se sista Matrix filmen. Har sett de två första men självklart missat slutet på båda. Kan det vara för att jag har somnat? Nae, skulle inte tro det :P
Men vi får väl se om jag håller mig vaken enda till slutet :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Gå ut och samla på dig gratistidningar. Extra östergötland och Metro. Bara att ta en bunt. Ingen som bryr sig...

2011-05-27 @ 09:22:52
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0