Shopping!

Idag gick jag och Tobias på stan lite :) Han följde så snällt efter när jag kollade på kläder :D
Och detta köpte jag;
  • Hårfärg
  • Nagellack - Svart & Gult
  • Vaskskrapa (eller vad det heter)
  • Örhängen
  • Tröja
Fina <3
Fina tröjan :)
Fick ett glädjande sms förut av Lenita :) Hon ska vara i äckliga norrköping några dagar så vi kanske ska träffas imorn :) Ska bli så himla kul! :D
Snart ska jag ner i tvättstugan och växla maskiner och sen ska vi åka och hämta Isabelle :)
Men nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: Lenita

jaa var jätte trevligt att träffas!!! synd vi inte hann träffas den här veckanmed!! och nu är jag hemma och vi ska börja bygga på butiken här =) kram

2011-05-13 @ 09:54:36
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0