Nästa tatuering!

Blir en sån här!
Bilden är tagen från google


Inte just en sån här, men en liknande! Ska rita en själv :) Tycker de är så fina och personliga!
Och den här ska jag ha för att jag har "kommit över" döden. Behöver inte vara rädd och tycka den är förjävlig, utan har kommit fram till att den kan vara väldigt vacker med! Så en sån här får Danne göra på mig senare i höst.
Vet bara inte riktigt vart jag ska ha den... Det är ju en axel/överarms tatuering, men jag är ju så liten, så då kommer man ju inte se den... Så det får nog bli på ryggen eller något :)
Vi får se, vi får se. Ska ju rita färdigt den först! ;)
Bakade en kladdkaka förut! Det blev väldigt kladdig :S Men god! Isabelle får väl äta upp den imorn när hon kommer hem, för Janne vill inte ha den :P
Men nu ska jag gå och se lite åp tv :)
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Svenmiriam

I like this site. Keep it up!

2011-09-08 @ 13:00:37
URL: http://svenmiriam.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0