Jaha ja...

Då sitter man hemma igen i soffan :) Avslutningen gick bra, ska bli skönt att inte komma tillbaka :P Men vi fick våra intyg och jag blev godkänd ;) Och så fick vi en bok också :) Så snälla lärare man hade :)

Sen gick jag  och Tobias till AMS så nu är vi på UGA igen :)
Sen gick jag och hämtade tjejerna :) Och de blev så glada att se mig :D

När vi kom hem började jag med maten och det blev lyckat som vanligt ;)

Och nu har Mr Janne åkt till jobbet så nu äter vi massa godis och ser på barnprogram :) Vissa saker växer man aldrig ifrån ;) haha!

Kl 22.30 kommer Isabelle med, hon är just nu på disco i Kimstad.
Och imorn kommer Danne med sina barn så det blir massa barn här imorn :) Han ska nämligen hjälpa Janne att hämta en bil :P


Men nu ska jag gå och diska! Tråkigt inlägg, jag vet, men who cares? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0