Honda <3

Igår var vi och hämtade en motorcykel :)
Så idag åkte vi ner till verkstaden och hämtade den och på väg hemvägen stannade vi och Danne och Helen och tog en snabbfika :) Och nästa helg ska vi dit med alla ungar och grilla :) Ska bli skoj :)
Och så ska han fylla i min tatuering bakom öraty med, den har ju liksom fått en annan betydelse :P
Den gjorde jag när jag var ihop med Joni, ung och dum :P
Men så passade det ju bra att Janne också börjar på J :P Men så såg Julia den en gång när vi badade och då frågade hon om jag hade ett J med ett hjärta där bara för att jag älskar henne så mycket, och vad skulle jag säga? Så jag sa att självklart var det så! :) Och den behöver fyllas i nu så i och med det får den en annan innebörd :)
Nu har Janne åkt till jobbet och jag ska väl plocka lite här och sen ska jag ut med The Beast och efter den skriva klart följetången :)
Men nu ska jag diska :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0