Bloggtorka?

Jaa, lite kanske, men har inte haft tid :P Och så har jag inget viktigt att skriva xD
Men idag firade vi i alla fall Janne :) Josefine och Leif kom hit och åt av den goda tårtan jag, Julia och Tilda hade gjort :) Frukttårta blev det :)
Sen så hade jag ju beställt Scania prylar till Janne, men det blev ite fail, för jag åkte ner till DHL och hämtade dom, men så följde Janne med eftersom jag inte visste vart jag skulle ta vägen och när paketet kom fram så stod det ju Scania över hela kartongen -.- Men men, han fick i alla fall det här;

 







Och han blev  glad, så dagen blev väldigt lyckad:)
Imorn är det fredag :D Och då ska tjejerna åka, och som jag brukar säga, tråkigt och skönt :P
Och i helgen ska vi åka och hämta en motorcykel :) Och på söndag ska jag med Janne när han ska fylla i tattueringen :)
Mm... Vad ska jag skriva mer nu då?
Ingen aning...
Ska kanske dra mig mot sängen snart, lilla datorn behöver ström!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0