Blåsig men fin Måndag!

Idag fick vi alla lite sovmorgon! Eftersom jag har slutat skolan och inte har något jobb att gå till såå är det ju onödigt att gå upp kl 7! Så klockan ringde 8.30 och när alla var klara så lämnade vi tjejerna hos dagmamman :)
Sen åkte jag och Janne till BilTema och sedan till verkstaden. Vår första calibra är det inte mycket kvar på alltså, ett skelett :S Men GUD så fin den anddra är och kommer bli!

Sen hämtade vi tjejerna och åkte hem och käkade pizza! Och sen tog jag en liten tupplur på aööt för lång tid, så jag kommer inte kunna sova sen kl 21 :P Men det gör inget, då kanske jag för en gångs skull kan se klart en film?

Nu är tjejerna i badet och de ska snart gå upp och äta kvällsmat och se klart Alice  i underlandet :) Ska nog ringa min Jennifer en med :)

Jaha, det var allt jag hade att säga idag! Imorn ska jag ringa till Telia och berätta att vi ska flytta och gärna vill ha med oss bredbandstelefonin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0