Anställningsintervju!

Japp! På Elite CallCenter i förmiddags :) Det gick jättebra och verkar även jättebra! Hoppas jag får det! Skulle passa mig så j*vla bra!^^

Sen så var jag ute med King. Gick bra fram tills det från ingenstans kom en kvinna med en schäfer, så det slutade med aatt King drog omkull mig så jag fick grönska på mina nya byxor :( Men den vänliga kvinnan gav mig jättemånga tips på hur jag ska göra för att få kontroll över honom! Och det funkade! Det slutade med att han låg ner på marken och bara tittade på hennes hund :) Skulle jag aldrig tro om King, haha.

Sen så var vi på Hemgården ochh tittade på tjejernas avslutning :) Det var jättekul och fint så nu har vi två trötta tjejer här, som ska få lägga sig till en film, för de har sovmorgon imorn!

Så nu ska jag sätta på filmen och gå ut med King :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lenita

vad ROLIGT!!!både intervujn och den snälla kvinnan med hunden!! är inte ofta man möter sådana snälla personer!! kraaam<3

2011-05-19 @ 22:48:58
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: becca

Härligt! :D King är väl inte så gammal än? Då är det lättare att träna bort dåliga beteenden :) Ett till tips: ha med dig hans favoritgodis (ost, korv, godis). Då blir DU automatiskt mer intressant än andra hundarna. Räcker med att du vifftar det framför nosen, sen håller kopplet rakt upp så han inte kan vrida huvudet :) Vet inte om det funkar på honom, men det funkade för mig när jag tränat hundar! :) Kul att det kändes bra på intervjun! :D

2011-05-20 @ 13:47:45
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0