Två barn till i huset!

Jaa, eller lägenheten :P
Julia och Tilda har nämligen kommit hem hit igen :) Så ikväll blir det fredagsmyyyyyyyyyyys <3
Men först ska jag bli klar med tvättstugan ;) Torkrummet är trasigt, så måste gå upp med alla kläder som inte får torktumlas och hänga dem här inne... Men men...
Min piercing har börjat vara :( Aj och fy! Men det hade jag väntat mig... Bara att tvätta ordentligt!
Och nu känner jag att jag har fått ont i huvudet, så nu blir det att säta på lite kaffe :D
Sen hade jag ett missat samtal från Jennifer så jag rinde upp, men nu vill inte ho svara i stället :P
Aja, hon kanske är upptagen :P
Men nu kissar jag snart på mig, så det blir att springa förbi toan innan jag sätter på kaffe :)
Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0