Världshistoriens kortaste karriär!

2½ dagar fick det bli.

Det var ju bara provisionslön, och det funkade inte riktigt. Chefen sa att det var lättare att boka besök jämfört med att vara telefonförsäljare, men jag lyckades bara boka 1 besök = 130:-
Hade jag haft en timlön också, så hade det varit en annan sak.
Men hon förstod varför jag inte kunde vara kvar... Får ju liksom mer i arbetslöshetsersättning :P

Men nog om det. har ju ett busskort nu för massa pengar, så imorn åker jag och tjejerna lite tåg :P Till Jönköping kanske? Vi får se. Julia och Tilda vill åka till Mjölig = Mjölby, men Isabelle vill åka till Jönköping :P Vi får se helt enkelt :)

Och just nu håller Isabelle på och packar ner lite saker i sitt rum. Om 21 dagar smäller det! :D

Men nu ska jag fortsätta plocka in tvätten :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: Lenita

Tråkigt det inte funkade! Men ,gav du inte upp lite för tidigt? För vissa tar det ett tag att komma in i det.. fast å andra sidan, är ju inte meningen du ska FÖRLORA på att jobba :O



Lycka till att hitta nytt =)kram<3

2011-06-13 @ 17:26:10
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 15:02:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0