Sista inlägget från Vilbergen!

Det här blir det sista inlägget som jag skriver här från soffan i Vilbergen :)
Imorn kl 8 börjar vi lasta in lägenheten i lastbilen och sen bär det av mot NYKIL!
Vi får se sen när nästa inlägg kommer, ni får ha förståelse för att jag kommer prioritera huset och få i ordning allt innan jag börjar skriva igen :P

Nu har alla tjejerna duschat och de ska snart gå och lägga sig för det blir tidig uppgång imorn, men jag ska fortsätta packa ner det sista i köket :)

Men nu har jag inte tid med det här längree! Om jag vill komma i säng någon gång så måste jag sätta lite fart!

På återseende!
Familjen Hautamäki Andersson säger bye bye Vilbergen!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Good luck som Nykilsbo! :-)

2011-06-30 @ 21:05:49
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0