Kraftig sovmorgon!

Igår var jag och Isabelle med Janne till Jönköping och var hemma halv fyra, så jag och Janne vaknade kl 13 :P Isabelle som hade sovit i lastbilen, vaknade kl 11 tydligen :P Haha

Idag har vi packat lite mer saker... Och nu är Janne i lastbilen.

Min  dator har för övrigt gått sönder... Och enligt Jeanette så är det troligen hårddisken :S Så jag ska ringa till Danne snart och se om han kanske kan hjälpa mig :) Datorn är ju 3 år så det är väl dags att köpa ny, men jag vill ändå försöka rädda alla bilder som finns där! En stor del av livet försvinner annars :'(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 07:50:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0