Egen tid <3

Igår var ju Janne ledig och vi var barnfria så efter att ha sett på änglagård 2 & 3 bestämde vi oss för att klä upp oss lite och åka ner på stan, spendera lite tid med bara oss utan städning, matlagning och tandborstning :) Först gick vi till Black Lion, var aslänge sen jag var där! Och Janne var jättegullig och underbar! Blev nästan lite nykär ;) Kan inte fatta att jag har hittat en sådan underbar man!
 Men sen gick vi till Cromwell och där träffade vi jättemånga trevliga människor, bla Pillan och Robin :)
Pillans blogg :)
Kvällen var helt underbar! Det är något vi måste göra igen :)


Men som sagt, vilka hade ont i huvudet i morse då? Och illamående? Jo, vi! Inte skönt, men helt klart värt det :D
Och nu när man har blivit människa igen så är det dags för lite mat :) Och vid 17.30 kommer Isabelle igen och är här i 2 veckor :) Och jag får nog räkna men att se Änglagård ikväll igen med Isabelle :P Vi köpte även Bröderna Karlsson :) Asrolig film!

Men nu är min fiskgratäng klar :) bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0