Kvällen

Nu ligger jag äntligen i sängen! Tidigare på kvällen åkte vi iväg och tog ett snabbdopp i lillsjön :)
Sen åkte Janne iväg och då plockade jag och Isabelle lite vinbär. Har så många buskar så la in en full fryspåse i frysen så vi har lite i höst :) Annar så äter ju skatorna och sniglarna upp dom :P Eller Julia och Tilda ;)

Och efter det så tvättade jag två maskiner och Isabelle hjälpte till och hänga tvätten :)
Sen såg vi på Rocky 1. Tyckte att Isabelle skulle se lite kultfilm istället för massa annat skräp, och hon tyckte den var bra :) Så imorn ska vi se 3:an :) JA! 3:an, för jag kastade 2:an då skivan var så repig så den hackade hela tiden, men har redan berättat för Isabelle att det blir en returmatch mellan Apollo Creed och Rocky och att Rocky vinner den :P

Är det bara jag som tycker att Sylvester Stallone var jävligt snygg på den tiden? ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0