Tomt och ensamt

Nu har Julia och Tilda åkt hem till sin mamma och Janne har åkt till jobbet. Och just nu ser jag på Hassel, liknande Beck och Wallander. Den är ganska bra :)

Idag har det varit skitväder hela tiden. Regnat. Men nu  tittar solen fram :) Bättre sent än aldrig, eller hur är det man säger? :P

Imorn ska vi ha en liten inflyttningsfest med grill och dricka :) Får se om någon har lust att komma, annars så får jag och Janne roa oss själva :P Kanske spela kort eller något? Det är alltid kul att spela med Janne när han har fått i sig lite, för då är det jag som vinner ;)

Men nu ska jag gå på toaoch sedan ta en cigg :) kanske skriver senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0