Produktiv dag!

Idag har vi lämnat småflickorna till dagmamman så nu är det lungt här ett tag :P Och på söndag så kommer Isabelle :)
Men idag har jag och Janne tömt förrådet i vilbergen så nu finns inget kvar där :)
Så då har min kväll bestått av att packa upp kartoner, rensa och packa ner igen :P För jag sorterade aldrig kartongerna som jag hade med mig hemifrån när jag flyttade in hos Janne, så har börjat lite smått med det också :)
Sen tog jag och King en långpromenad till "Jesus bussen" (en gammal buss en bit här iifrån som det står något i stil med Jesus är herre och bevarare) Och så tänkte jag jogga tillbaka, men King är ju så dum i huvudet så är jag sprang så trodde ju haan att jag ville leka, så han höll på och hoppade och bet i kopplet hela tiden så det gick inte såbra... Plus att jag höll på att dö var 10:e meter, haha! Jag har ju sån jäkla dålig kondition så det är skrämmande :P Men ska börja jogga lite med King så han lär sig att endast springa, för det är ju bra för honom med :)

Men nu ligger jag i sängen och ska väl sova snart... MEN ska spela lite Mahjong först ;) Ibland har jag världens flyt och ibland så bara vill det sig inte... Får väl se hur det går ikväll :P

Imorn är det någon vikingmarknad i Vikingstad eller något som jag och Janne ska åka och kolla på, det blir kul :)
Men nu säger jag god natt till er alla där ute :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0