Om sanningen ska fram, så är den bra!


I början så tyckte jagbara låten var fjaantig och lite dryg, men sen så var jag tvungen att lyssna påå den. Den kom på radion och Janne vägrade byta kanal :P
Och efter att ha fått in den påmobilen och lyssnat några gånger så måste jag säga att låtren ÄR bra och framför allt sann!
Nu drar jag alla kvinnor över en kam, men vi går ju på det där.
Han beskriver ju "drömkillen" och som sagt, om en kille är sådär, vare sig han är ärlig eller inte, så köper vi det.
Fast jag föredrar ju en kille som skrattar för att jag faktiskt ÄR rolig och att han är lagom matcho, farlig och låter mig ha killkompisar för att han ÄR sådan till person, inte bara för att få mig i säng...
Men hur ska vi veta om han är ärlig eller inte?
Men vi bryyr oss nog inte om det, för vi köper det direkt :)

Och låten är ju bra och en riktig sommarplåga ;)

Nu har jag sagt mitt för idag! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0