Irritation - bra eller dåligt?

Det är ju aldrig kul att bli irriterad, men efteråt ärr det ganska skönt.
Som förut så blev jag irriterad på Janne när han sa att han skulle sälja chryslern. Var jättesur och putt även när han åkte till jobbet... Men sen när jag hade lugnat ner mig så kändes det skönt i kroppen :)
En urladdning liksom...
Samma sak som att det alltid känns skönt efter att man gråtit :P Självklart beror det ju på varför man gråtit. Är det för ett dödsfall så tar det ju längre tid innan man mår bra igen :P

Och varför skriver jag det här då?
Jo, det ska jag tala om för er...
Jag är uttråkad :P

Ska spela lite Mahjong nu hade jag tänkt :)
Btw, King sover och drömmer, för han sparkar med benen! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0